Odpovědi na vaše nejčastější dotazy
Poskytujete k zakoupeným minibagrům servis?
Servis poskytujeme záruční i pozáruční. Stroj můžete dopravit k nám, nebo my přijedeme k vám nebo si servis za splnění stanovených podmínek na maziva a náhradní díly můžete provádět sami bez ztráty záruky.
Jak je to s náhradními díly? Jak dlouho budu na takový díl čekat?
90% náhradních dílů držíme stále skladem, abychom minimalizovali zdržení Vaší práce. Zbylých 10% je rozděleno mezi komponenty běžně dostupné v ČR (hydraulické hadice a šroubení) a mezi věci nepravděpodobné poruchy (např. kabina, nebo šasi). Ty jsou na objednávku s dodací lhůtou cca 90 dnů.
Je ke stroji návod na použití?
Jistě, v českém jazyce, ke složitějšímu příslušenství také a obdržíte katalog náhradních dílů.
Máte ke stroji nabízené příslušenství skladem?
Ano, veškeré příslušenství je skladem.
Nikdy jsem s bagrem nepracoval, vysvětlíte mi co a jak?
Samozřejmě, kompletně Vás provedeme obsluhou bagru, seznámíme se základy bezpečnosti a probereme základní pravidla výkopových prací.
Chtěl bych si u Vás zakoupit bagr, ale nemám ho jak odvézt, můžete mi pomoci?
Ano, nabízíme i bezpečný závoz bagru až k Vám domů, a to od 20,-Kč/km, cesta tam i zpět.
Musím mít strojnický průkaz na obsluhu bagru?
Pokud budete se strojem pracovat doma soukromě na vlastním pozemku, tak ne. Pokud jinde, nebo hlavně za účelem zisku, měl byste mít strojnický průkaz.
Mám vymyšlený projekt, ale nejsem si jistý, jestli je konkrétní bagr na toto vhodný, poradíte mi?
Zajisté, nejvhodnější je seznámit nás s Vámi zamýšlenými pracemi a doporučíme vám bagr na míru.
Mohu si pro bagr RP 8/ RP 8 M přijet dodávkou, lze ho do ní naložit?
Ano, pokud světlá výška nákladového prostoru je alespoň 182 cm. U bagru je nutno demontovat střechu.
Něco se mi porouchalo, ale rád bych si to opravil sám. Jste schopni mi poradit a poskytnout náhradní díl?
Zcela zajisté, pokud se to stane v záruční době, náhradní díl Vám zdarma zašleme a rádi s výměnou poradíme. Pokud to bude po záruční době, sdělíme cenu náhradního dílu + poštovné a poradíme taktéž.
Nevím, jaké chci k bagru příslušenství. Lze si další zakoupit později, až zjistím jaké se mi hodí?
Ano samozřejmě příslušenství si můžete dokoupit časem, podle toho které Vám vyhovuje. Můžeme Vám jej zaslat i přepravní společností již od 600,- Kč za kus.
Vaše produkty se mi líbí, ale nejsem si jistý kvalitou věcí z číny, kamarádi mě od toho odrazují.
Často mylná představa je, že všechno z Číny je špatné. Čínští výrobci věc vyrobí tak jak si to vy poručíte. Čínští výrobci se řídí zadáním. A jelikož my nabízíme ty nejlepší produkty pod naší značkou RYPEX v dostupné cenové kategorii, není se čeho obávat. Kvalita komponentů a spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě. Máme v ČR v provozu stovky strojů se spokojeností zákazníků.
Jsou minibagry RYPEX poruchové?
Výrobní vady představují přibližně 1% objemu. Vzhledem k tomu, že bagry montujeme u nás, jsou tyto vady včas odstraněny a stroje prochází motorovými a funkčními testy před expedicí. Následné poruchy vždy vznikají nedodržením návodu na použití nebo brutálním zacházením. Zatím jsme ale opravili vše.
Mám na stroji poruchu, za jak dlouho mohu čekat opravu?
Zpravidla k servisním výjezdům vyjíždíme co nejdříve. Pokud to situace dovolí, tak do 2 dnů od oznámení závady. V krajním případě pak do 14 dnů, při akumulaci servisních výjezdů.
Chci se strojem pracovat mimo Českou republiku, případně se odstěhovat do zahraničí a vzít si stroj s sebou. Jak potom probíhá servis a náhradní díly?
Pokud tato situace nastane, jsme schopni dodat náhradní díly i do zahraničí. Servis v zahraničí neposkytujeme, nicméně jsme schopni v anglickém i německém jazyce vysvětlit technikovi z cizí země co a jak a poskytnout patřičnou podporu.
Mohu dostat slevu?
Bohužel, naše firma zastává pevnou cenovou politiku se spravedlivě stejnými cenami pro každého zákazníka.
Chcete vědět ještě něco dalšího?
Napište nám. Odpověď vám přistane zpět v e-mailu a možná se objeví i zde.